Bine v-am găsit

Asta ar trebui să fie o postare de bun venit sau ceva de genul. Nu prea știam eu cum să încep, dar cred că merge și așa. Pentru început cred că ar fii drăguț să mă prezint,  că vorba aceea, să vă faceți o idee cine e în spatele tastaturii. Eu sunt Alisa, am 18 ani și sunt încă elevă… dar nu pentru mult timp. Sunt bloggeriță de un an și ceva și statutul ăsta îmi place tare mult, de aceea m-am gândit să-mi fac și acest blog.

Ce o să găsiți aici pe blog? Tot ce vreți și ce nu vreți… De toate pentru toți. Serios, o să scriu articole din toate domeniile, despre tot ce mă interesează sau vă interesează pe voi. Poate voi scrie și despre lucruri care nu vă interesează… să nu mă urâți pentru asta :), fac și eu ce pot.

Dacă voi avea cititori? Asta vom vedea. Eu sper că voi avea.

De ce scriu? Pentru că îmi place, scurt și la obiect.

Cred că mi-am pus cam multe întrebări și am dat cam multe răspunsuri. Oricum, dacă vreți să știți mai multe, întrebați. Sunt deschisă la discuții și la idei noi.

Have a nice day!

Alisa sunt 😉

10 gânduri despre &8222;Bine v-am găsit&8221;

  1. Daca vei scrie constant cel mai sigur vei avea si vizitatori. Daca vei scrie bine, mai mult ca sigur vei avea si comentatori:)
    Se poate numi cerc vicios 😀

  2. Hi, I do believe this is a great web site. I stumbledupon it ;
    ) I’m going to revisit once again since i have saved as a favorite it.
    Money and freedom is the greatest way to change,
    may you be rich and continue to guide other people.

Lasă un răspuns

