Istoric

Ar fi trebuit să fac asta în prima postare, dar nu m-am gândit. Totuși, nu e timpul pierdut. Sau, altfel zis…. pot să expliiiic :)).

La început era un blog, numit Suflet de copil. Era blogul meu, singurul meu blog la vremea respectivă. Deja are un an și ceva blogul respectiv, crește și se dezvoltă frumos. Între timp, blogul acesta frumos și minunat s-a mutat pe un alt domeniu, domeniul meu propriu. Asta se întâmpla la sfârșitul lui Decembrie.

De atunci și până acum puțin timp, acesta a rămas un loc părăsit, că mi-am luat blogul și m-am mutat. Mă tot gândeam ce să fac cu blogul ăsta și nu știam, dar știam că vreau să fac ceva. Acum vreo 2 săptămâni am scris o poezie… apoi încă una și încă una, și m-am gândit că ar fii drăguț să le public undeva, pe un blog. Și mi-am amintit de locul ăsta nefolosit, și rapid mi-am creat blogul și am postat pe el. Numele i-a rămas același, Suflet de copil… din lipsă de inspirație, și de ce să nu recunosc, pentru că îmi place cum sună.

Azi mi-a venit o nouă idee. Ce-ar fi să-mi mai fac un blog… problema era că voiam să îl pun tot aici, deși locul era deja ocupat. După îndelungi căutări în interiorul minții și al inimii mele (așa vreo 2 ore), mi-a venit geniala idee de a-mi muta blogul cu poezii și muzică altundeva, și să-i fac loc acestui blog aici; că tot n-a stat mult și n-am apucat să mă obișnuiesc foarte bine cu el.  Și acum mai trebuie doar să-mi creez acel blog, pentru că nu vreau să renunț nici la el. Mai nou îmi place și să scriu versuri, deși eu și poezia nu suntem tocmai cei mai buni prieteni. Așa cum a spus și Ion Barbu, poet și deopotrivă matematician, poezia începe acolo unde se termină geometria. Cele două pot coexista foarte bine.

Nu am obiceiul să mă avânt așa în necunoscut fără să mă gândesc înainte, dar de data asta intuiția a învins rațiunea și planul meu nebunesc este pus în acțiune. Cred că am reușit să-mi derutez și urmăritorii, că de fiecare dată când intră aici, e defapt un alt blog. De acum sper să nu-l mai schimb, să rămână tot ăsta.

Dar mi-a venit o idee și mai genială. De ce să nu-mi pun poeziile pe unul din aceste 2 bloguri, ce rost are încă un blog în plus. Cred că așa voi face :).

Având în vedere că eu ar trebui să dorm acum, vă urez și vouă noapte bună și vise plăcute! 🙂

4 gânduri despre &8222;Istoric&8221;

  1. Primavara este si anotimpul meu preferat. E placut afara. Nici infernal de cald si nici prea frig. Plus , parerea mea este ca primavara este singurul anotimp care nu este invins de un alt anotimp. Iarna este invinsa de primavara, vara de toamna si toamna de iarna. In schimb primavara devine si mai puternica odata cu venirea verii. Sper ca ai inteles ce zic.

Lasă un răspuns

