A venit primăvara

Deja e 18 martie, parcă nici nu-mi vine să cred. A mai trecut o iarnă… dar când a trecut? Că parcă nici n-am simțit-o; anul acesta am avut foarte puțină zăpadă.

A trecut și Valentine s day, și 1 Martie, și 8 Marie… Mai e puțin și trece și prima lună de primăvară. E din ce în ce mai plăcut afară, și parcă aș sta mai mult afară decât în casă. În curând o să se schimbe și ceasul, iar seara o să se întunece și mai târziu, din ce în ce mai târziu. Dimineața e așa de bine când mă trezesc să merg la școală, și deja începe să se lumineze de ziuă. M-am săturat să merg pe întuneric la școală, am impresia că la ora aia ar trebui să dorm, în nici un caz să fiu pe drum.

Mie îmi place primăvara, e anotimpul meu preferat deoarece întreaga natură revine la viață. Peisajele sunt superbe. Îmi plac copacii înfloriți, mirosul floricelelor, soarele care începe timid să ne încălzească, păsărelele care ciripesc… Toate creează o atmosferă de basm. Primăvara îmi plac până și muștele și albinele, pentru că vestesc venirea primăverii.

Abia aștept să se facă puțin mai cald și să-mi scot bicicleta și să mă plimb cu ea, pentru că am văzut deja o grămadă de bicicliști. Eu știu că răcesc repede, așa că mai bine mai aștept puțin decât să răcesc și să trebuiască să stau în casă o perioadă mai lungă de timp. O să am destul timp la vară, când o să fie și vacanță, deși o plimbare nu îmi strică nici acum, îmi mai aerisesc puțin creierul.

Primăvara parcă și noi avem mai mult chef de viață, de lucuri pe care înainte ne era mai greu să le facem, parcă mai bun era un pui de somn. Fiecare primăvară reprezintă un nou început: planuri noi, experiențe noi…

O primăvară minunată vă doresc tuturor!

2 gânduri despre &8222;A venit primăvara&8221;

Lasă un răspuns

