Facebook și-a modificat designul

Probabil ați observat că nici facebook-ul nu mai e cum era. De vreo 2 zile mi s-a modificat și mie designul. Și n-aș zice nimic dacă mi-ar plăcea, dar nu mă pot mândri cu noua temă. De asemenea, toți cei cu care am vorbit pe acest subiect sunt de aceeași părere cu mine. Ar fi fost mai bine să lase design-ul în pace, că arăta foarte bine înainte.

Am observat de mai mult timp – de vara trecută – că în fiecare zi se făcea câte o nouă modificare (minoră) la design; ba un buton, ba altul, ba renumita modificare a filtrării informațiilor care ajung în timeline-ul unei persoane, și pe nici una dintre ele nu am văzut-o cu ochi buni, iar acum această modificare m-a indignat de-a dreptul. Poate sunt eu mai conservatoare, nu prea îmi plac modificările astea pentru că m-am obișnuit să văd anumite lucruri, dar aș zice asta dacă aș fi singura pe care o deranjează. Dar văzând că nu sunt singura, presupun că noul design chiar nu arată bine.

Prima mea reacție când am văzut modificarea? Gata, mi-a ajuns, ies de pe facebook. Dar nu pot să ies ÎNCĂ pentru că mă leagă multe de această rețea de socializare și încă nu am descoperit nici o nouă rețea care să mă satisfacă mai mult decât aceasta… și vorba aceea, toate cunoștințele mele sunt pe facebook, dacă aș ieși acum, aș pierde contactul cu multe dintre ele, și nu aș mai afla anumite informații destul de prețioase. Dar presimt că nu va mai dura mult până când viața facebook-ului se va termina.Nu de tot bineînțeles, dar majoritatea nu-l va mai folosi. La fel cum s-a întâmplat cu hi5-ul acum câțiva ani… acum a devenit site matrimonial, sau ceva de genul.

În concluzie, lumea nu mă credea când le ziceam că mai mult de 3 ani nu-i mai dau acestei rețele de socializare, iar acum observ că prin modificările pe care le face va reuși să-și alunge utilizatorii într-un timp și mai scurt decât am preconizat eu. Vom trăi și vom vedea ce se va mai întâmpla.

 

9 gânduri despre &8222;Facebook și-a modificat designul&8221;

  1. Nu mai bine de mine că n-an cont de Fb ? 😆 Am scăpat de o oportunitate de a-mi face nervi. Fiindcă nici mie nu-mi plac schimbările după ce ajung să mă obișnuiesc cu un anume lucru.

      • nu e rau design-ul chiar daca mi-a trebuit ceva timp sa ma acomodez… mai ales la pagina de fb… nu mai stiam sa ma schimb pe cea personala…

Lasă un răspuns

