Am trecut la ora de vară

Bănuiesc că știați deja, dar am ținut să vă reamintesc și eu, pe principiul dacă tot vorbește toată lumea despre asta, de ce să n-o fac și eu?

Aceasta este cea mai scurtă zi din an, numărând doar 11 ore, după ce ceasul a fost dat cu o oră înainte, ora cuprinsă între  3 și 4 nemaiexistând. Acum e deja ora 14, deși ar fi trebuit să fie 13, după cum ne-am obișnuit. În principiu diferența asta nu ar trebui să ne prea afecteze, pentru că în fond tot atât dormim, pentru că deși ne trezim mai repede, seara o să ni se facă somn mai repede.

Și desigur să trecerea la ora de vară are avantajele ei: ziua este mai lungă seara, așa că în loc să se întunece la 7 se va întuneca la 8, ceea ce înseamnă mai multă activitate diurnă. Din păcate dimineața când merg la școală e din nou întuneric, dar în scurt timp se va face din nou lumină, pentru că ziua încă crește.

Trecerea asta ne arată că s-a terminat cu adevărat iarna (deși s-a terminat de ceva timp) iar acum e timpul să ne facem planuri pentru la vară. De acum incepe să nu mai trebuiască să ne mai îmbrăcăm așa gros, putem mânca înghețată, etc. Îmi place primăvara totul revine la viață.

În concluzie, trecerea la ora de vară este benefică pentru noi, și nu prea are de ce să ne modifice ritmul, deoarece în fond e diferență de doar o oră, nu 12. Bucurați-vă de timpul acesta frumos!

2 gânduri despre &8222;Am trecut la ora de vară&8221;

Lasă un răspuns

