Fotbal

De ce se uită oamenii la fotbal? Pentru că le place. Oamenii fac ceva pentru că le place, iar vizionarea meciurilor nu face excepție. Unii oameni sunt pasionați, țin cu o anumită echipă, se isterizează, pun la pariuri… simt meciul cu adevărat. Alții o privesc doar ca pe o relaxare; cu o bere în față și o pungă de semințe e numai bine.

În general bărbații sunt pasionați de fotbal, dar uneori se uită și femeile. De multe ori acestea se uită doar la meciurile mai importante și țin cu cine câștigă. Nu întotdeauna e așa, diferă de la caz la caz, dar mi s-a întâmplat de multe ori să dau peste astfel de persoane.

Și mie îmi plăcea cândva. Din copilărie… și până acum aproximativ un an. Acum încercam să mă uit la un meci (Gaz metan – Pandurii), dar parcă nu mai simt nici un fel de plăcere, mă plictisesc teribil (de asta stau și scriu pe blog). Folosesc televizorul doar ca și sunet de fundal. Mai demult mă implicam în meci, mă gândeam pe unde o să meargă mingea, ce o să se întâmple… acum doar stau și mă uit, și mă plictisesc.

Mi-ar plăcea să mai simt pasiunea pe care o sămțeam cândva, din păcate nu se mai poate. Probabil pentru că am evoluat, iar în evoluție m-am schimbat. Mi-am găsit alte activități care să-mi provoace acea plăcere.

Nu cred că e greșit ca oamenii să se uite la fotbal, e o activitate frumoasă dacă e făcută cu pasiune și cu drag. De asemenea, pe stadion este o altă atmosferă decât dacă privim meciul de acasă.

4 gânduri despre &8222;Fotbal&8221;

Lasă un răspuns

