Întrebare-ntrebătoare: club de carte românească?

O idee minunată. Am decis să dau reblog pentru că n-am inspirație să scriu un articol acum, și a trebuit să mă grăbesc pentru că deja se alege prima carte care va fi citită.

Sayuki's blog

large Astăzi pe Sayuki a trăsnit-o ideea unui club online de lectură..de cârţi autohtone. Mereu mi-am dorit un club de lectură şi îmi pare rău că mi-a venit prea târziu ideea de a organiza eu unul şi că termin liceul, pentru că altfel aş fi făcut unul la şcoală. Dar mi-am zis să vă întreb pe voi dacă veţi vrea să participaţi la unul online, pentru că aici e necesară şi prezenţa voastră:).
Scopul e promovarea literaturii române, dar şi să schimbăm faţa înfricoşătoare şi respingătoare pe care o au în general cărţile semnate de autori români în concepţia noastră, a tinerilor, cu una mai prietenoasă, să descoperim împreună că şi cârţile româneşti sunt frumoase şi că de cele mai multe ori doar şcoala şi profesorii sunt cei care ne fac să le respingem automat *am trecut şi eu pe-acolo..*
Mă gândeam să alegem printr-un sondaj o carte pe care să…

Vezi articol original 112 cuvinte mai mult

2 gânduri despre &8222;Întrebare-ntrebătoare: club de carte românească?&8221;

Lasă un răspuns

