Librăria online ideală

logo_librisÎmi place să citesc, deși citesc mai mult cărți online deoarece nu prea îmi permite bugetul să-mi cumpăr cărți. Mi-ar plăcea să am destui bani încât să-mi cumpăr toate cărțile pe care mi le doresc.

Dintre librăria fizică, tradițională, și cea online, de cele mai multe ori aleg să o vizitez pe cea online pentru că e mult mai simplu și rapid. Online poți sta cât vrei tu pe site și să te uiți la titluri, poze, etc. De asemenea, prețurile de multe ori sunt mai avantajoase, deoarece sunt foarte multe reduceri.

Cum văd eu librăria online ideală?

În concepția mea, librăria online ideală îți dă ocazia să citești câteva pagini din fiecare carte, așa cum poți să faci și într-o bibliotecă fizică, pentru că astfel îți dai seama dacă te interesează cartea respectivă și dacă este scrisă în stilul care îți place ție. Faptul că această librărie online, Libris, are un astfel de preview al cărților mi-a atras atenția și mi-a plăcut mult.

În această librărie atmosfera este una plăcută, designul este unul atractiv și care nu doar că nu supără ochii, dar chiar îi încântă. Eventual, pe fundal ar putea cânta o melodie liniștită, sau un mix de melodii care se schimbă în mod aleatoriu pentru a nu plictisi vizitatorii.Eu aș recomanda pian sau chitară, fără versuri.

În librăria mea ideală prețurile sunt accesibile și nu trebuie să facem un efort prea mare pentru a ne cumpăra cărțile, iar transportul este gratuit pentru orice carte, cheltuielile fiind suportate de către librărie.

De asemenea, mi-ar plăcea ca la fiecare carte să apară reviw-uri, opinii ale cititorilor cu privire la cărțile in sine, dacă le-au plăcut sau nu, dacă merită să le cumpărăm, exact ca la magazinele de electronice și tehnologie.

O astfel de librărie online încă nu există în totalitate, deși majoritatea condițiilor enumerate de mine sunt întrunite de către librăria online Libris, pe care vă invit să o vizitați. De asemenea, vreau să vă anunț faptul că particip cu acest articol la un concurs organizat de către librăria Libris. Dacă vă interesează și pe voi să câștigați garantat o carte și dacă dețineți un blog, concursul acesta este și pentru voi. Mult succes!

Un gând despre &8222;Librăria online ideală&8221;

  1. Imi place foarte mult sa citesc , sa simt mirosul cartilor sa le duc cu mine peste tot ….nu sunt adepta librariilor on-line. Da, pretul cartilor este mare , dar mergand pe la anticariate poti enonomisi mult si mai ales daca urmaresti reducerile de pe sit-urile online care de multe ori sunt avantajoase reusesti sa cumperi si sa pastrezi in biblioteca cartile care te-au imbogatit spirutual.(parerea mea)

Lasă un răspuns

