Nu mi-e frică de dentist

iStock_000011407820XSmall1Merg la dentist de când aveam vârsta de 6 ani. Nu mi-e frică de dentist, chiar îmi face plăcere să merg la cabinet atunci când este nevoie… știu că sună ciudat, o grămadă de oameni au fobie de dentist.

Este important pentru orice copil (om în devenire) să fie dus la un cabinet de când este foarte mic pentru a se obișnui. Foarte bine ar fi să vă duceți copilul la un cabinet specializat și la un dentist care să știe să se poarte cu copiii, să le spună povești, iar copiii să aibă încredere în acesta. Dacă copilul este dus forțat sau la un dentist nepotrivit, copilul va dezvolta firesc fobie de dentist, deoarece își va aminti de fiecare dată că nu este în siguranță acolo.

De exemplu, pentru o extracție de măsea de minte îți trebuie destul de mult curaj și încredere în dentistul tău, pentru că altfel vei merge acolo cu o fobie foarte mare. Când vine vorba de un tratament pentru albirea dinților, în schimb, este mult mai puțin dureros. În caz că vă interesează, vă puteți face albirea dinților la preț destul de decent aș zice eu.

Pe de altă parte eu nu înțeleg oamenii care apelează la bijuterii dentare pentru a-și înfrumuseța (cred dinții). Nu-i înțeleg, dar admit că există persoane cărora le place, așa că nu o să comentez. Am văzut chiar că sunt niște bijuterii frumoase… așa că rămân și aici ca la faza cu tatuajele: le admir la alții dar eu nu am de gând să-mi pun.

Acestea fiind zile, alegeți-vă cu mare grijă dentistul la care urmează să mergeți, pentru că de el va depinde dacă vă va fi frică sau nu.

2 gânduri despre &8222;Nu mi-e frică de dentist&8221;

Lasă un răspuns

