Copii, cărucioare și… aerosoli

10651Am mai zis-o și o repet: nu am copii, am doar 18 ani… eu încă mă mai consider un copil, deci nu știu cum aș putea avea un copil la vârsta asta și nu le înțeleg pe cele care au. Dar scriu pentru cei care au copii, pentru că îmi plac copiii, pentru că îmi place să mă uit după cărucioare, și hăinuțe, și tot ce ține de micuți.

Dacă doriți să cumpărați un cărucior pentru copii, eu vă sfătuiesc să vă uitați foarte bine ce cumpărați, și să știți în prealabil de ce aveți nevoie. La cărucioare roțile sunt diferite de la un model la altul, la fel și numărul sau mărimea lor. Unele se transportă mai ușor, altele mai greu. Unele sunt mai mari și mai încăpătoare, altele mai mici. Și, bineînțeles, preferatele mele: unele se pot transforma foarte bine în scăunel de mașină pentru micuțul vostru.

Din păcate copiii nu sunt tot timpul veseli… mai sunt și momente în care suferă, iar unul din cele mai întâlnite momente e când sunt bolnavi. Lor li se întâmplă foarte des, mult mai des decât adulților, să fie răciți. Pentru astfel de momente, am găsit oferte de aparate de aerosoli.

Uitându-mă pe internet, am mai dat de o invenție numită sterilizator care se ”ocupă” cu încălzirea și sterilizarea biberoanelor. Nici nu știam că există așa ceva… dar e logic, deoarece bebelușii sunt foarte sensibili și se pot îmbolnăvi foarte repede.

În concluzie, e interesant să te uiți pe net după diferite lucruri care nu te interesează în mod direct momentan, dar care vor putea fi foarte folositoare la un anumit moment.

Lasă un răspuns

