Cumpărăm online?

2537-1 Hanorac barbat No Fear AmplfiEu până acum nu mi-am cumpărat niciodată haine online, dar în schimb îmi place să mai intru pe diferite site-uri pentru a mă uita la îmbrăcăminte online. Deoarece în curând voi avea banchetul de absolvire a clasei a XII-a, în ultimul timp m-am uitat destul de mult pe diferite site-uri cu îmbrăcăminte online după rochițe  care să se potrivească acestui eveniment. În cele din urmă nu mi-am cumpărat online, deși în multe cazuri prețurile erau mai reduse decât în magazinele obișnuite, iar rochițele mai frumoase… totuși până când nu văd cum stă pe mine, nu pot să cumpăr ceva atât de important și costisitor.

În schimb, când vine vorba de hanorace, treaba se schimbă. Acolo e mult mai simplu să îți alegi unul potrivit pentru tine doar după cum îl vezi în poză. Mie îmi plac foarte mult, deoarece pe net găsim și hanorace pentru bărbați, și pentru femei, în diferite modele și pe diferite culori. De asemenea ele se potrivesc foarte bine la o ținută sport, dar potrivite și atunci când ieșim în oraș (dacă nu e nevoie de o ținută mai elegantă).

Tot uitându-mă pe internet, am găsit și geci online pentru bărbați… nu-i nevoie să-mi ziceți că vine vara și nu vă trebuie, am și eu fereastră (asa a sunat a hater de pe facebook atunci când lumea pune statusuri gen ”plouă”, ”soareee”, etc.). Se zice că omul gospodar își face sanie vara și iarna car, iar acest vechi proverb se poate aplica și în cazul nostru.

Voi faceți cumpărături de haine direct de pe diferite site-uri?

Lasă un răspuns

