Shopaholici

10857-4319-7087-1Unii oameni sunt shopaholici. Da, cuvântul vine din engleză și habar n-am dacă există în limba noastră, dar dacă nu există l-am introdus eu acum. Îmi place să folosesc cuvinte care defapt nu există, e un fel de plăcere a mea care vine din copilărie.

Deci ziceam de acea categorie de oameni pe care eu (și alții) îi numesc shopaholici. Cine sunt ei? Păi stați să le fac o descriere… nu foarte detaliată, dar totuși descriere. Ei sunt acei oameni pe care nu pot să-i înțeleg, care se relaxează mergând la cumpărături. Pentru ei mall-ul este ca a doua casă și le place să petreacă ore în șir uitându-se la ce mai e nou, gândindu-se la ce genți de firmă să-și mai cumpere, cu ce să-și asorteze hainele de damă deosebite de la Wardrobe B sau ce pereche nouă de pantofi să-și mai ia… pe lângă cele 100 pe care le are deja. În general e femeie, dar nu e obligatoriu. Poate fi la fel de bine și un bărbat pasionat de modă și de cumpărături.

Eu nu sunt shopaholică… dar trebuie să recunosc că îmi place ”de mor” cuvântul ăsta, l-aș folosi toată ziua. Eu merg la cumpărături doar când trebuie neapărat și mă enervez de fiecare dată când trebuie neapărat să cumpăr ceva și nu găsesc. De fapt, de fiecare dată când îmi caut expres ceva nu găsesc, de parcă toate obiectele de care am nevoie s-ar ascunde de mine. Și, bineînțeles, după ce îmi găsesc cu greu haina/obiectul căutat, la scurt timp mai găsesc o grămadă la fel sau mai frumoase decât ce am găsit. No păi să nu te enervezi? :))

Lasă un răspuns

