Vine varaaa!

costum-de-baie-marko-kostium-rosa-2-m-101-174-99416Vine vara bine-mi pare

N-am parale-n buzunare

Nici măcar costume de baie,

Portjartiere nici atât.

Am doar lenjerie intimă de femei,

că nu-s bărbat dar nu-s nici gay.

Ce să fiu? Sunt doar un om.

Dimineața chiar de dorm

Tot la școală eu mă duc

Și tot cuminte sunt.

Bine, bine, știu ce zici

Bac-ul este uite-aici.

Mâine fac doar pregătire

Zilnic școală – amintire.

După ce termin aici,

Fix la mare mă găsiți.

Păi unde ați vrea să fiu

Când e cald și  e frumos,

Și pe-acasă nu mai știu

De e soare sau e nor?

Plajă, mare și distracție

Este tot ce vreau să știu

Să aud și să respir.

Apăi de n-ajung acolo

Nu știu ce mă fac,

Dar hey

Fericită eu tot sunt

Că e soare și e vară.

Și îmi iau costum de baie

Și fac plajă chiar afară.

Doar ce are dacă stau

Chiar în curte sub un măr?

Plajă fac și mă bronzez

Până numeri tu la doi.

Un, doi, trei,

Joacă-te acum de vrei.

Patru, cinci șase,

Du-te acasă că te spun

Că tu stai

doar cu noi

Și-ai uitat și să mănânci.

De la-atâta distracție

Te cred și eu;

Dar să nu faci insolație…

Ai grijă, măi Andrei.

Nu știu vouă dacă vă plac, dar mie îmi place să scriu poezii pe orice temă. Dacă vă plac o să mai încerc, pentru că imaginația mă ține să scriu pe orice temă. Pe rime eu setată am rămas, și chiar dacă vă așteptați ca să fac o rimă acum la sfârșit, am ținut să vă înșel așteptările.

Deci ce ziceți? Să mai scriu aberații de genul ăsta?

Lasă un răspuns

