Haine

ZAPS_LUANA-005Zic să vorbim din nou despre haine, căci de-astea ne trebuie tot timpul. Eu caut rochii casual, dar poate tu ești în căutare de bustiere, sau, cine știe, poate ai nevoie de jachete și geci. Da, de ambele deodată. Sau poate cauți geci de bărbați ieftine… sau poate scumpe, de unde să știu eu? Am zis poate, nu sări acum pe mine că ție își trebuie doar jachetă și n-ai ce face cu geaca, sau tu ești bărbat și n-ai ce face cu rochița.  Erau doar niște simple exemple, nu e cazul să te impacientezi. Și dacă stăteai foarte calm în fotoliu, atunci țin să te felicit că ai înțeles ce vreau eu să spun.

De haine avem nevoie în fiecare zi, că în fiecare zi trebuie să ne îmbrăcăm. De ce? Păi din 2 motive: că așa fac oamenii și pentru că ne e frig. Ce vreți mai mult de atât? Asta e ca în exemplul clasic cu copilul care își întreabă părinții de ce trebuie să facă un anumit lucru, și primește ca răspuns eterna replică: ”Pentru că așa am zis eu” sau ”Pentru că așa trebuie”.

Obișnuim să ne cumpărăm haine noi pentru că cele vechi nu ne mai sunt bune deoarece ne-au rămas mici (asta mai ales la copii) sau largi în unele cazuri, pentru că nu mai sunt la modă sau nu ne mai plac nouă cele vechi în unele cazuri sau pentru că s-au rupt… dar alteori cumpărăm ceva nou doar pentru că e nou, pentru că e ceva ce nu avem în garderobă sau pur și simplu pentru că ne îndrăgostim de haină și nu mai vrem să-i dăm drumu (femeile o să se recunoască cel mai bine aici).

Lasă un răspuns

