Periuțe de dinți

F400033634-FIL-global-001Periuța de dinți, alături de pasta de dinți, este foarte importantă în păstrarea unei igiene dentare corecte. Defapt acestea două sunt cele mai importante, apoi opționale sunt ața dentară, apa de gură și toate celelalte.

Așa cum ar zice un prieten: ”periuța de dinți este cel mai important lucru din lume, fără ea n-am avea viață socială”… Și mare dreptate are. Ce ne-am fi făcut dacă nu s-ar fi inventat pasta de dinți? Noi cum am fi trăit? Întrebări fără răspuns, sau la care chiar n-aș vrea să știu răspunsul. Bine că e așa cum e, și trăim în societatea în care trăim, cu regulile pe care le are.

Poate unora dintre voi nu le place să se spele pe dinți. Ei bine, pentru ei s-au inventat periuțele de dinți electrice, care bineînțeles, funcționează pe baterii… nu trebuie băgate în priză așa cum v-ar duce cu gândul ideea de ”electric”. Periuțele electrice Flexcare Platinum au revoluționat periajul dentar, ajutând foarte mulți oameni, astfel devenind o inovație mai mult decât bine-venită.

De asemenea, se spune că periuțele de dinți Diamondclean albesc dinții de 2 ori mai bine decât o periuță obișnuită. Nu știu dacă e adevărat sau nu pentru că nu am testat, dar tind să cred că nu ar zice acest lucru dacă n-ar fi așa.

Pe lângă bine-cunoscutele mesaje publicitare: ”Pentru o viață sănătoasă evitați consumul excesiv de sare, zahăr și grăsimi” sau ”Pentru o viață sănătoasă beți minimum 2 litrii de lichide pe zi” ar trebui șă apară și un mesaj de genul: ”Pentru o viață sănătoasă, spălați-vă pe dinți de cel puțin 2 ori pe zi”.

 

4 gânduri despre &8222;Periuțe de dinți&8221;

  1. igiena dentara este foarte importanta si ar trebui sa se vorbeasca mai mult despre acest aspect ,trebuie sa mentionez din experienta mea personala ca nu am un raport bun cu periuta electrica chiar nu-mi place mi se pare agresiva
    si nu- prefer periuta manuala pe care o schimb la 3 luni

Lasă un răspuns

