Întrebări întrebătoare

Mă întrebam eu așa deodată de ce blogul ăsta se numește Viața în cuvinte.

Încă nu sunt chiar sigură de ce, dar până la urmă aici dezbat subiecte legate de viață, sau luate din viață. Deci se justifică folosirea cuvântului Viață.

Apoi de ce în cuvinte? Nimic mai simplu de atât: pentru că scriu, în cuvinte, că doar așa pot pe blog. Că ăsta e sensul blogului, sau a site-ului, sau a oricărui material scris de pe internet sau dinafara lui: să transmită cu ajutorul cuvintelor ceea ce noi în mod normal am zice prin vorbe.

Cu alte cuvinte, mă bucur că în sfârșit e vacanță și pentru mine, acum la mijlocul verii, am intrat la facultate, iar de acum am mult mai mult timp liber pentru a mă ocupa de toate proiectele mele online… care în ultimul timp tind să fie din ce în ce mai numeroase. Da’ nu-i bai, așa-i frumos. 😀

Lasă un răspuns

