Ascult ProFM

M-am trezit eu de dimineață, cu noaptea-n cap, la 5. Da, ați citit bine, 5 era cand mi-a sunat alarma și m-am obligat singură să mă trezesc. Și m-am apucat eu frumos de treabă, fericită că am reușit să mă trezesc așa de dimineață.

Și după ce am scris ceva și am luat micul dejun, am zis să dau drumu la radio, că-i cam liniște și parcă nu am chef nici să ascult muzică de pe youtube. Așa că am ales radio ProFM, ca să-mi înveselească dimineața Greeg și Onuc. Surprinzător, dar sunt chiar amuzanți oamenii, chiar și așa de dimineață.

Probabil o să-i mai ascult și zilele următoare, dacă o să reușesc să mă mai trezesc așa de dimineață. Sper totuși să nu mă întorc la obișnuința mea de a mă trezi după ora 11, atunci când deja s-a terminat Alarma ProFM de ceva vreme.

Voi ascultați radio?

Lasă un răspuns

