Ce este viața?

Viața e ceea ce vedem sau e mai mult de atât? Viața e tot ce există, e ceea ce vedem, simțim, trăim… și ceea ce e în spatele a ceea ce vedem, simțim sau trăim.

Viața e totul și nimic, există chiar dacă nu există și indiferent de noi. Viața e putere. Viața e știință. Viața e… viață. Palpabil și nepalpabil. Pur și impur. Frumos și urât. Absolut tot, din toate punctele de vedere, fără limitări.

Omul e o ființă limitată, dar viața e nelimitată. Nici măcar moartea nu o poate limita. Ea nu ține cont de timp sau spațiu, există și dincolo de aceste coordonate.

Viața e iubire și iubirea e viață.

8 gânduri despre &8222;Ce este viața?&8221;

  1. O intrebare la care nimeni nu are raspuns. Pe masura ce cauti raspunsuri te afunzi si mai mult in intrebari. Nici cei mai mari filosofi nu au putut sa spuna clar. Deci…ne ramane doar sa ne bucuram cat putem si sa primim raspunsuri care ne-ar putea multumi 🙂

    • Foarte corect, îmi place perspectiva ta de a vedea viața. Eu doar scriam ce-mi trecea în acel moment prin cap, fără să încerc să-mi explic ce scriu.

      • Am insomnii destul de des din cauza acestor intrebari si eu. Incerc sa caut raspunsuri care ma satisfac atunci pe moment dar degeaba a doua zi nu mai stiu nimic vreau mai mult.

      • Și eu am destul de des insomnii (în fiecare noapte), și îmi trec prin cap o grămadă de idei. Uneori mă apuc să scriu, și după ce scriu reușesc să adorm.

Lasă un răspuns

