Plouă…

Plouă, plouă și iar plouă… De câteva zile e tot așa. Morocănoasă vreme! N-am mai văzut soarele (sau nu ne-a mai văzut el pe noi) de vreo câteva zile. Pare a fi toamnă; doar toamna mai plouă atât de mult, iar vremea e atât de morocănoasă și plictisită. Și ne dă și nouă, oamenilor, o stare de plictiseală.

Dar e abia sfârșit de iulie, ar trebui să fie caniculă zilele astea, nu răcoarea ce ne-a invadat sufletele acum. Vremea asta e ciudată; nici măcar nu a fost caniculă vara asta… sau nu am simțit-o eu, cine știe.

Și ce poți să și faci într-o zi ploioasă? Stai în casă, că afară nu-i de ieșit, sub păturică și citești… sau stai pe net, sau te uiți la televizor, sau găsești tu ceva interesant să faci. Sau dacă nu găsești nimic interensat de făcut te pui să dormi, că vremea asta e numai potrivită pentru așa ceva. Și apoi, când te trezești, încă o să plouă, și o să fii trist și deprimat.

Poate totuși soarele se îndură de noi, și se ivește dintre noi, și ne încălzește și ne înveselește în același timp. Eu îl aștept cât e nevoie de sub păturica mea moale, pufoasă și călduroasă.

Lasă un răspuns

