Politică

Nu îmi place politica, nu mă interesează. M-am săturat ca de fiecare dată când dau drumul la televizor să aud de cum se ceartă Ponta cu Băsescu și ce mai face Crin Antonescu sau Klaus Johannis. Poate de asta nici nu mai dau drumul la televizor așa de des, pentru că nu am ce să văd… doar ceartă și contraziceri. Nu poți să înveți nimic bun din asta. Nu poți nici măcar să te distrezi, că mai degrabă te enervezi.

Mai demult, acum vreo câțiva ani, îmi plăcea să mă uit la televizor pe Realitatea sau Antena 3 pentru a afla „tot ce e nou”. Defapt era doar politică. Nu pot să înțeleg cum îmi plăcea să mă uit la așa ceva. Și totuși înțeleg, eram copil și descoperisem altceva înafară de desene animate sau emisiuni la care mă uitam de pe atunci, e de înțeles că m-a atras ceva diferit.

Oricum, mă bucur că acum nu mă mai interesează. Tot ce ține de politică e mult prea corupt pentru mine.

2 gânduri despre &8222;Politică&8221;

    • În ultimii ani am învățat un lucru: toți sunt la fel, iar dacă nu sunt atunci când intră în politică, devin pe parcurs. Manipulați oricum suntem, și ăștia ce apar pe la televizor și care se presupune că ne conduc sunt doar niște marionete. (Părere personală… dacă nu mă crezi, oricum nu-mi poate schimba nimeni părerea).

Lasă un răspuns

