Teste IQ

De când eram mică am tot auzit de teste IQ și de cât de importat e să știm care ne e IQ-ul, dar niciodată nu ni s-a propus să facem un astfel de test. Eu mereu am fost foarte curioasă, și am încercat de mai multe ori să fac teste online, dar niciodată nu primeam la sfârșit un răspuns clar: ori era „IQ 0”, ori „eroare”, ori zicea să trimit mesaj la nu știu ce număr… lucru pe care nu l-am făcut niciodată.

Dar asta era cu ceva timp în urmă. Azi am făcut 3 teste IQ pe internet… desigur, fiecare cu un alt rezultat. La primul mi-a zis că am IQ 130, ceea ce mi se părea cam mult deoarece nu mă consider așa de deșteaptă, lucru care m-a făcut să mai caut niște teste. La următorul test mi-a afișat 116, lucru care m-a mai liniștit. Am mai găsit apoi încă un test, dar eram deja cam obosită și mi-a fost mai greu să-l rezolv… totuși rezultatul a fost de 119.

Sunt conștientă de faptul că aceste teste online sunt doar orientative, dar diferența mi se pare cam mare dintre ele… și nu știu care este cât de cât mai aproape de adevăr. Poate cândva o să-mi fac un astfel de test la un psiholog și atunci voi ști cu exactitate. Un lucru e cert: măcar IQ-ul meu e peste medie.

Un gând despre &8222;Teste IQ&8221;

  1. Eu am facut un astfel de test si am IQ 127.. nu mi se pare foarte mare… adica al fratelui meu este mai mic. IQ spune multe despre capacitatea ta de a memora, nu are legatura cu matematica, fizica sau alte minuni.

Lasă un răspuns

