Pregătiri pentru facultate

mediumDeja e mijlocul lui august… cât de repede trece vacanța asta și parcă încă n-am făcut nimic notabil. Într-un fel îmi doresc să înceapă o dată facultatea, într-un alt fel parcă aș vrea să mai stau în vacanță pentru că e așa bine să nu ai nici o grijă. Dar timpul oricum trece, fie că ne dorim noi sau nu, iar peste o lună și jumătate voi fi deja instalată în Cluj.

Dar până atunci trebuie să mă apuc de pregătiri; să-mi cumpăr lucrurile de care am nevoie și să-mi pregătesc hainele și lucrurile pe care o să le iau cu mine. Mai e ceva timp până atunci, dar nu îmi place să rămân „pe ultima sută de metrii” și să intru în criză de timp.

Unul din lucrurile de care am neapărată nevoie este o geantă pentru laptop Asus… pentru că, da, laptopul meu e Asus și sunt foarte mulțumită de el, dar are nevoie de protecție și de ceva cu care să îl transport. Am mai găsit pe net și o geantă pentru laptop Targus care arată destul de bine. O să văd eu ce îmi aleg până la urmă… nu contează neapărat pentru ce tip de laptop zice că e, cât contează dimensiunea acesteia. Căutând pe internet genți pentru laptop, am dat și de o tabletă Mediacom care mi-a atras atenția. Momentan nu îmi permit să dau banii pe ceva ce nu e de strictă necesitate, dar poate în viitor o să mă orientez și spre o tabletă.

Un alt lucru pe care trebuie neapărat să-l achiziționez înainte de a pleca în cluj este un troler în care să-mi transport tot ce am nevoie. Pe acesta o să-l folosesc de fiecare dată când mă întorc acasă, așa că trebuie să fie destul de încăpător.

Lasă un răspuns

