Lumini și luminițe

19-proiector-orientabil-3-leduriVouă vă plac luminițele de Crăciun? Și mie! Dar astăzi nu o să vorbim despre acel tip de luminițe pentru că e mijlocul lunii august, deci suntem în plină vară. Totuși mie mi-e dor de Crăciun, așa că ne putem gândi puțin și la acel tip de luminițe care ne încântă sufletul chiar și nouă, oamenilor mari, dar mai ales copiilor.

Noaptea e întuneric, nu? Ei bine așa e în general… asta dacă nu e luna la fel de puternică cum era nopțile trecute, astfel încât la ora 2 noaptea eu puteam să văd foarte bine fără nici o altă sursă de lumină. Dar acum vorbesc despre nopțile obișnuite în care e nevoie de o lumină aprinsă ca să vedem ceva și să nu ne împiedicăm de lucruri. Pentru asta există pe toate drumurile corpuri de iluminat stradal tot la câțiva metrii, și sunt foarte utile tuturor participanților la trafic pe timp de noapte.

Asta este pe domeniul public, dar avem nevoie de iluminare pe timp de noapte și în curți sau grădini. Pentru asta s-au inventat plafoniere și leduri de exterior, care pe lângă faptul că arată foarte bine sunt și foarte utile.

Mi-ar plăcea să îmi pun și eu astfel de leduri în grădină… atunci când o  să-mi cumpăr acea casă cu piscină și balansoar în grădină din visele mele. Dar deocamdată sunt doar vise, cine știe ce se va întâmpla în viitor, dacă o să reușesc vreodată să mi-l împlinesc. Sper totuși că da, deoarece nu cred că mi-ar plăcea să trăiesc toată viața într-un apartament.

3 gânduri despre &8222;Lumini și luminițe&8221;

  1. Sincer nu prea stiu la ce vrei sa te referi . Toata lumea stie ca pe strazi sunt felinare , ca de craciun se aprin luminite si ca pe cer adesea luna reuseste sa lumineze cu atata putere incat si la ora 2 noaptea poti vedea foarte bine , nu stiu cu ce are de aface faptul ca daca vei avea o casa o vei lumina si ca te-ai saturat sa stai la partament cu acest subiect despre luminitele . Poate ca nu inteleg eu bine creatia ta literara . Te rog nu te supara , este doar o parere . La urma urmei am doar 12 ani , ce stiu eu ! Bafta in continuare

    • Scriu și eu ca să nu tac, stai liniștită, ai dreptate în ce zici. Blogul ăsta e o aberație totală, nu-i nevoie să te chinui să înțelegi sensul a ce scriu pentru că nici eu nu știu. Dacă vrei să citești ceva mai coerent, te invit să-mi vizitezi celălalt blog:http://alisadancu.com/ . O zi frumoasă! 🙂

Lasă un răspuns

