Viteza de descărcare

bfp_220nPresupun că pe fiecare ne interesează cât de mare este viteza de descărcare pe care o suportă calculatorul nostru sau pe care ne-o furnizează firma de la care avem internet. Și pe mine mă interesează cât de mare e viteza mea, dar până acum nu m-am gândit să fac un test sau nu am știut pe ce site se poate face așa ceva. Bine, recunosc, puteam să caut pe google dar nu m-am gândit până acum. Dar cum întotdeauna e mai bine mai târziu decât niciodată, iată că în final a venit timpul.

Am făcut înainte un test de viteză a conexiunii mele la internet, iar viteza mea de download e de 11.91 Mbps, iar cea de upload e de 11.95. Eu zic că e o viteză destul de acceptabilă, mai ales la ce am eu nevoie (nu descarc prea des fișiere de pe internet). Dacă vă interesează, vă puteți face și voi un test foarte ușor, și vă veți cunoaște mult mai bine limitele conexiunii voastre la internet.

Cu oferta Business UPC, ei spun că se poate ajunge până la 220 Mbps la download în funcție de standardul Wi-Fi al calculatorului tău, ceea ce este aproape dublu față de viteza pe care o am eu în acest moment. Dar și prețul este pe măsură: 22,5 euro fără TVA inclus. Și din nou este vorba de raportul calitate-preț, dacă ne dorim viteză mare și prețul este foarte mare, dacă nu avem destui bani pentru asta atunci ne mulțumim cu o viteză mai mică și așteptăm mai mult până când ni se descarcă ceea ce ne dorim.

 

Lasă un răspuns

