Ce mai citim

688În ultimul timp am citit foarte mult de pe calculator, deoarece unele cărți mi se par cam scumpe să le cumpăr și nu am abonament (sau cum s-o numi) la bibliotecă… deși nu știu dacă acolo aș găsi cărțile care mă interesează pe mine. Pentru că probabil bănuiți faptul că nu citesc Capra cu trei iezi sau Dicționar Explicativ Român… deși și astea sunt interesante. Citesc cărți mai recent apărute, cum ar fi Cincizeci de umbre ale lui Grey.

Ei bine, acum sunt într-un impas. Am citit primele două volume din Cincizeci de umbre și l-am început pe cel de-al treilea… am citit cam 100 de pagini din el. De vreo 3 zile tot încerc să-l continui dar nu reușesc, pentru că după ce citesc 2-3 pagini încep să-mi obosească ochii atât de tare încât nu pot continua. Acesta este efectul statului prea mult la calculator și cititului direct de pe monitor. Ar trebui să-mi cumpăr un e-reader sau pur și simplu să citesc din cărți, pentru că așa nu se mai poate. Oricât aș încerca să mai citesc de pe calculator nu reușesc. Așa că mă văd nevoită să amân citirea ultimului volum, deși îmi place așa de mult, și mi-e așa de greu să renunț la el.

Cred că va trebui să mă resemnez și să continui să citesc din cărți fizice, pentru că am destule… mami are o bibliotecă plină cu cărți, și pe lângă astea mi-am mai cumpărat și eu câteva. Cred că acum e timpul să citesc Maitreyi de Mircea Eliade, carte pe care o am pe lista imaginară de lecturi de vreo 2 ani și încă nu i-a venit rândul să o citesc. Apoi nu știu ce o să mai citesc, dar găsesc eu, nu-mi fac griji.

7 gânduri despre &8222;Ce mai citim&8221;

  1. Maitreyi e o carte speciala, o sa isi gaseasca loc in inima ta… si cine stie ce alte comori iti mai ascunde propria biblioteca 🙂
    Cat despre cele 50 umbre… vad ca e mare zarva in jurul lor, ma fac curioasa, dar sa vad cand voi face rost si eu de volume.

      • De sporturi de astea extreme m-am lasat si eu :)) Si asa stau destul de mult la calculator, daca as mai si citi carti online, mi-ar trebui ochelarii bunicii :))

      • Așa ziceam și eu :)) Eu nu stau mult la calculator… doar toată ziua =)) și mă întreb de ce încep să am probleme cu ochii.

Lasă un răspuns

