Cum stăm cu gătitul

plita clatite simpla ř 400 mmÎmi place să gătesc. Îmi place să gătesc așa de câteva ori pe an, dar îmi place. Îmi place să gătesc când nu mă pune nimeni să fac asta, când nu așteaptă nimeni să îi fac „ceva bun”. Îmi place să gătesc atunci când mă apucă pe mine cheful. Ca de exemplu azi. Am făcut brioșe. Nu au ieși chiar cele mai bune brioșe din lume, dar sunt niște brioșe făcute de mine cu multă dragoste și cu mult chef. 

O dată, mai demult, am vrut să fac clătite americane. Nu mi-a ieșit nici pe departe ceea ce îmi doream eu să iese sau ceea ce ar fi trebuit. Au ieșit niște chestii tari, neuniforme și cu gust ciudat pe care nici câinele meu nu a riscat să le mănânce. Nu aveam eu plită pentru clătite, le-am făcut într-o tigaie obișnuită, dar tot ar fi trebuit să-mi iasă. De asemenea, cred că ar fi fost drăguț să am un malaxor, poate astfel s-ar fi amestecat materialul mai bine și nu aș fi avut problemele pe care le-am avut. Nu știu exact din ce cauză nu mi-au ieșit, dar cert e că nu mi-au ieșit… poate era rețeta de vină, poate neîndemânarea mea, sau poate pur și simplu am uitat să adaug ceva. Data viitoare poate voi încerca să introduc compoziția în vitrine frigorifice verticale… cine știe, poate așa o să iasă.

Defapt, pe cine păcălesc eu aici? Nu cred că vreodată mă voi mai apuca eu din nou de făcut clătite americane. Poate clătite simple da, dar americane nu. Așa sunt eu, orgolioasă, dacă nu îmi iese ceva din prima ori încerc până îmi iese, ori nu mai încerc niciodată.

Lasă un răspuns

