Mergem la doctor

Am tot stat zilele astea să mă gândesc de ce îmi este frică, iar una din fricile mele este frica de a merge la doctor. Nu știu de ce, chiar nu pot să-mi explic, doar nu-mi face doctorul ăla nimic. Și totuși îmi e frică.

Bine, asta nu înseamna ca nu merg la medic atunci când sunt bolnavă. În copilărie mergeam destul de des la medic deoarece eram tot timpul răcită… și atunci nu aveam nimic împotrivă cu mersul la doctor. De pe la vârsta de 11-12 ani merg foarte rar la medic, deoarece nu prea mai sunt răcită… probabil am răcit destul în copilărie pentru toată viața.

Pentru mai multe informații medicale, mai nou caut pe internet. Sunt o grămadă de site-uri pe care se găsesc așa ceva. Totuși, trebuie să fim foarte atenți de unde ne informăm, deoarece unele surse nu sunt prea credibile. Din câte am observat, Himli este un site destul de sigur în acest sens. Aici puteți găsi tot felul de informații despre diferite boli, dar și informații despre medici din București. De asemenea, îi puteți pune întrebări lui Dr. Himli, iar el vă va răspunde. Vă puteți face chiar și programare online dacă doriți acest lucru… internetul ne dă oportunitatea să facem până și acest lucru.

Despre medici și medicină am putea să scriem o grămadă și să nu epuizăm niciodată subiectul, deoarece este un subiect complex. Totuși, putem din când în când să ne exprimăm opinia asupra unor anumite lucruri care ne-au atras atenția sau care ni se par cele mai importante.

inner_banner_specialties

Lasă un răspuns

