Continuarea poveștii (3)

italian

Aceasta este continuarea poveștii de aici.

Într-una din zile, tot stătea prințesa și se gândea, și nu știa ce să mai facă de mâncare. Pentru că și ea și prințul s-au săturat să mănânce în fiecare zi tot aceleași mâncăruri. Și după ce s-a tot gândit ea ce să mai gătească, l-a întrebat și pe prinț:

– Prințișorul meu scump și drag, ce ai vrea să-ți mai facă prințesa ta preferată de mâncare?
– Nu știu, prințeso, chiar nu mai știu. Nu te supăra pe mine, dar m-am plictisit de toate mâncărurile pe care le-am mâncat până acum. Aș mânca ceva nou, ceva nemaivăzut. Nu știu, caută și tu ceva, o rețetă, pe internet… Că de-aia îl plătim în fiecare lună.
– Bine, dragule, bine. O să mă uit.

Și merge prințesa și se așează la calculator. Și tot căutând și căutând, găsește un banner publicitar care o trimite către o pizzerie cu livrare rapidă la domiciliu. Nevenindu-i să creadă, îl cheamă și pe prinț să îi arate:

– Uite, prințule, ce am găsit! Acesta e un site pe care poți să trimiți comenzi de pizza, iar aceasta ajunge acasă în cel mai scurt timp.
– Dar ce e aia pizza, prințesa mea dragă?
– Nu știu prințule, pare a fi o mâncare specială pe care o găsești la american hot. N-am mai auzit de așa ceva până acum, dar pare frumoasă în poză, și sunt sigură că e și gustoasă!
– Bine, prințesa mea, merg pe mâna ta.

Și atunci cei doi au trimis comanda online, iar în mai puțin de o oră pizza le-a fost livrată. Celor doi le-a plăcut foarte mult, și au zis că vor mai comanda mâncare direct la palat pentru că este foarte bună și diferită de ce găteau ei până atunci.

Aici găsiți continuarea poveștii.

2 gânduri despre &8222;Continuarea poveștii (3)&8221;

Lasă un răspuns

