Continuarea poveștii (4)

stocklogos-template_2296Aceasta este continuarea poveștii de aici.

Deja prințul și prințesa erau căsătoriți de un an, iar în vacanță nu au mai fost plecați de cu un an în urmă, când au fost în luna de miere. Într-o zi, prințul i s-a adresat prințesei:

– Prințeso, ce zici, nu ar fi cazul să ne mai luăm și noi o vacanță? Lucrăm prea mult. În fiecare zi trebuie să facem de mâncare și curățenie, să avem grijă de palat. Și n-am mai ieșit din curtea palatului de câteva luni bune. Eu zic că prea ne-am izolat aici. Avem nevoie de o pauză… avem nevoie să mai ieșim și noi în lume, să ne distrăm!
– Ai mare dreptate, dragul meu, trebuie neapărat să plecăm undeva cât mai departe de aici pentru a ne limpezi mintea.
– Ce zici să căutăm oferte turistice online? Am auzit că se găsesc și așa ceva.
– Sigur, hai să căutăm pe google „croaziere”.

Zis și făcut. Cei doi au căutat pe internet diferite oferte, și au ales-o pe cea mai avantajoasă. Au găsit chiar și sejururi ieftine, dar pentru ei banii nu sunt o problemă, așa că s-au orientat spre cea mai bună calitativ. Au ales o croazieră în Caraibe, care va fi nu doar relaxantă, ci și plină de aventură și situații neprevăzute.

– O să ne distrăm foarte bine, dragul meu!
– Așa este, prințesa mea dragă, o să fie cea mai frumoasă vacanță pe care ne-o petrecem împreună.
– Vom pleca peste două săptămâni! Abia aștept!
– Ar fi trebuit să mergem chiar de mâine, dar nu avem bagajele pregătite…

Și uite așa prințul și prințesa s-au hotărât să plece în vacanță, într-o croazieră în Caraibe.

Povestea se continuă aici.

2 gânduri despre &8222;Continuarea poveștii (4)&8221;

Lasă un răspuns

