Continuarea poveștii (5)

30Continuarea poveștii de aici.

Prințul și prințesa au ales pentru vacanța de anul acesta o croazieră în Caraibe. Problema este că ei nu s-au gândit cu ce o să ajungă acolo. Când i-a venit în minte prințesei acest aspect, s-a dus degrabă la prinț să-i mărturisească motivul neliniștii ei:

– Prințule, dragule, noi ne-am luat bilete pentru croaziera în Caraibe, dar noi cum ajungem până acolo?
– Chiar, prințesă dragă, la asta chiar nu m-am gândit. Dar stai liniștită, o să rezolvăm noi și problema asta cumva.
– Bine, prințule, am încredere în tine. Dar la ce te-ai gândit?
– Păi o să comandăm niște bilete de avion de pe internet, nimic mai simplu.

Cei doi au mers din nou la calculator, și au început să caute bilete de avion.

– Uite, dragule, am găsit bilete avion București Stuttgart!
– Da, draga mea, dar noi nu suntem în București… și nici nu mergem în Stuttgart.
– Ai dreptate. Nici bilet avion București Barcelona nu ne ajută, din același motiv.
– Așa e.
– Uiteee, am găsit avion Londra. Știu că nu e avionul potrivit pentru noi acum, dar aș vrea să ajungem cândva și în Anglia.
– Cu viitoarea ocazie, draga mea, cu viitoarea ocazie.

Prințesa găsește niște căsuțe în care trebuie să scrie locul de plecare și destinația. Acolo scrie „Tărâmul magic” și „Caraibe” și găsește fix ceea ce își dorește, după care comandă două bilete. Și uite așa vacanța celor doi e salvată din nou cu ajutorul internetului, ceea ce dovedește a nu știu câta oară că nimic nu e posibil, și din orice situație se poate ieși cu bine dacă nu te panichezi și gândești problema la rece.

Continuarea o găsiți aici.

2 gânduri despre &8222;Continuarea poveștii (5)&8221;

Lasă un răspuns

