Cadouri

rama-foto-in-forma-de-cub-personalizata (1)Zilele de naștere ale persoanelor noastre dragi (defapt toate zilele de naștere) le sărbătorim o dată pe an. Era să zic că zilele de naștere sunt o dată pe an, dar mi-am dat seama rapid că ar fi o gafă enormă, și că omul se naște o singură dată în viață, nu în fiecare an, deci are o singură zi de naștere.

De fiecare dată când sărbătorim o zi de naștere a unei persoane dragi nouă, obiceiul este de a-i face un cadou. De multe ori ni se întâmplă să nu mai știm ce să le luăm. Eu zic că un foarte frumos cadou ar putea fi rame poze, iar înăuntrul lor, desigur, o poză cu voi și persoana sărbătorită, cu cei mai buni prieteni sau cu toată familia, după caz. Eu zic că s-ar bucura mult. Eu cel puțin m-aș bucura foarte tare să primesc așa ceva… Bine, eu întotdeauna am apreciat mai mult cadourile simbolice, cu semnificație decât obiectele pe care mi se-aș putea cumpăra și singură.

O altă idee ar putea fi produse de îngrijire personală, dar dacă faceți asta ar fi bine să știți ce produse preferă, ce marcă, pentru că gusturile din acest punct de vedere pot fi foarte diferite, și e posibil ca și cadoul tău să nu poată fi folosit de către sărbătorit.

O altă idee ar putea fi truse de prim ajutor… eu m-aș bucura, m-aș gândi că se gândește la sănătatea mea. Dar din noi, e vorba de gusturi și de apropierea dintre cel care face cadoul și sărbătorit. Unii ar putea-o considera o insultă, deși tu nu voiai să pară așa.

În concluzie, alegeți cu grijă cadoul potrivit pentru persoanele dragi, ținând totodată cont de gusturile persoanei respective.

Un gând despre &8222;Cadouri&8221;

  1. Greetings I am ѕo grateful I found үour website, I really found you by
    еrror, while I was browsing on Aol for sometҺing еlse, Anyways І amm here now and ѡould
    just like to say thank you for a fantastic post and a
    all round entertaining blog (I alsso love the theme/design),
    I don’t have time to read through it all at the moment but I havе book-marked it and also included
    your RSS feeds, sօ when I have time I աill bbe back to read a lott more, Please do
    keеp uρ theе awesomе jo.

Lasă un răspuns

