Încălțăminte de toamnă și iarnă

diesel-~-botine-~-maro-owa-ziele�-~-4980~obd010-i379878-2Acum că vine toamna, vremea nu va mai permite să mergem în sandale sau balerini, așa că foarte multe femei se orientează spre botine. De ce fac asta? Pentru că sunt comode și în același timp elegante și cu toc.

Deși sunt adepta blugilor și a adidașilor, sunt momente în viață în care nu putem să ne îmbrăcăm atât de simplu. Pentru astfel de momente mă gândesc să îmi cumpăr o pereche de botine… pentru că încă nu e destul de frig pentru a purta cizme. Tot căutând pe internet, am găsit câteva modele de botine Diesel care arată foarte bine.

Dar toamna nu o să dureze mult și o să vină iarna că temperaturile ei foarte scăzute. Pentru această perioadă a anului, cizmele sunt preferatele mele. Femeile optează în general ori pentru cizme, ori pentru ghete. Mie mi se pare că cizmele apără mai bine picioarele de frig.

De la firme celebre, pe net am găsit cizme Diesel și cizme Adidas, ambele arătând foarte bine. Eu în principiu prefer cizmele (sau orice altceva reprezintă încălțăminte) fără toc deoarece nu îmi place să merg pe tocuri, mi se pare incomod – deși la înălțimea mea ar trebui neapărat să mă obișnuiesc cu tocurile. Dar spre deosebire de mine, multe femei optează pentru pantofii cu toc deoarece sunt mai feminini și le fac mai înalte.

Desigur, aici este vorba despre gusturile fiecăruia, despre dorința de a arăta cât mai bine, dar și despre activitatea pe care o desfășoară fiecare pe parcursul zilei. Eu din toamnă voi fi studentă, așa că nu cred că trebuie să îmi fac prea mari griji legate de încălțăminte… la urma urmei nu trebuie să urc pe podium pentru a prezenta nu știu ce ținută nici să interacționez cu clienții.

 

Lasă un răspuns

