Jocuri online

Copii obsedați de jocuri online, băieți obsedați de jocuri online… adulți obsedați de jocuri online. Toată lumea joacă jocuri online. Nu zic că jocurile astea nu au și tot felul de beneficii, dar unii oameni își pierd prea mult timp cu jocurile online.

Dar apoi mă gândesc: ei fac ce le place, eu fac ce îmi place mie. Dacă lor le place să se joace, atunci să se joace. Dacă mie îmi place să citesc și să scriu, atunci eu citesc și scriu. Mi se pare normal ca fiecare om să facă ceea ce îi place și ce își dorește fără să se simtă într-un fel a fi obligat să facă sau nu ceva… pentru că suntem oamnei mari și răspundem singuri pentru ceea ce facem.

Și eu îmi petrec foarte mult timp la calculator, dar tind să cred că îmi petrec tot acel timp cu un scop. Din orice discuție, din orice lucru citit, din orice joc jucat putem învăța ceva nou.

2 gânduri despre &8222;Jocuri online&8221;

Lasă un răspuns

