Sânge

Sângele e roșu… dar probabil știați deja. Nu contează, că eu oricum vă zic. Sângele este în interiorul nostru, al tuturor. Dacă ne tăiem și pierdem prea mult sânge atunci murim. De aceea putem zice că e lichidul vital corpului nostru. Inima pompează sângele în tot corpul prin vene, astfel sângele se află peste tot în corp, și face legătura între diferitele organe. Dacă ne tăiem o venă, ghici ce se întâmplă: curge sânge.

Nu mi-e frică de sânge, nu mi se face rău de la el, pot să-l văd și să nu pățesc nimic. N-am nici o problemă atunci când trebuie să-mi ia sânge pentru analize, nu-mi amintesc să-mi fi fost vreodată frică. Sângele e parte din mine și sunt împăcată cu asta. Cred că așa ar trebui să fim toți.

Nu mi-am tăiat niciodată venele și nu înțeleg de ce aș face asta… dar n-am nimic cu cei care practică acest lucru, bănuiesc că e o formă de refulare și o încercare de eliberare de stres, tristețe, suferință.

Dar hai să-ți mai zic ceva. Gândește-te că înăuntrul tău este un schelet. Cum te simți? Ești împăcat cu asta? :))

2 gânduri despre &8222;Sânge&8221;

Lasă un răspuns

