Durerea de cap

Am observat că unul din lucrurile de care se plânge cea mai multă lume e legată de durerea de cap. Nici o altă durere nu e mai frecventă decât aceasta, nici măcar durerea de spate sau de stomac.

Pe mine mă doare capul de obicei atunci când lucrez foarte mult timp la un anumit lucru fără pauză și mă concentrez mult… de exemplu la școală, în zilele mai aglomerate. Dar uneori mă doare capul fără niciun motiv și nu reușesc să-mi explic de ce. Totuși, eu m-am obișnuit să nu iau pastile de fiecare dată când mă doare capul, deoarece sunt dureri superficiale și nu cred că o aspirină sau un paracetamol ar ajuta, ci doar ideea că am luat respectivele medicamente mă ajută să cred că durerea a dispărut. Eu mă gândesc pur și simplu că nu are de ce să mă doară capul, după care îmi continui treaba ca și când nimic nu s-a întâmplat ignorând durerea, până când ajung să nu o mai simt. Eu cred că este cea mai bună metodă.

Bine, când e vorba de dureri mari sau prea dese și fără motiv, atunci aleg și eu să iau medicamente, dar asta mi se întâmplă foarte rar.

2 gânduri despre &8222;Durerea de cap&8221;

  1. Well, pe mine mă doare de la statul la laptop. Îmi obosesc ochii și, noaptea, pe la 2-3 mă ia migrene. Dar nici nu pot să renunț. M-am învățat cu durerea.

Lasă un răspuns

