Muzică

Fiecare are propriile gusturi legate de muzică: mie îmi place rock-ul, poate tu asculți rap sau manele. Asta ține de fiecare în parte și nu ar trebui ca noi să ne impunem gusturile. Dacă mie îmi place o anumită melodie nu înseamnă că trebuie să îți placă și ție neapărat.

Nu îmi place muzica ce se dă la radio, dar nu pot face nimic să schimb asta. Dacă se difuzează înseamnă că sunt oameni cărora le place, deci nu ar trebui să fie problema mea. Cel mai bine pentru mine e să opresc radioul, să dau drumu la youtube și să ascult ce îmi place mie.

Eu nu ascult doar rock; în funcție de stare uneori am chef să ascult și rap… totuși de cele mai multe ori rock-ul e cel care mă liniștește. Mi se pare ciudat cum o melodie hard rock sau uneori chiar black rock mă liniștește… când asta e o muzică foarte agitată.

Lasă un răspuns

