Cum mi-ar plăcea să fiu cucerită

Probabil (defapt cel mai sigur) în mod normal n-aș scrie despre teme de genul acesta. Totuși fac acest lucru deoarece m-am gândit în sfârșit să mă înscriu în concursul SuperBlog, iar aceasta este prima temă despre care trebuie să scriem.

Cum aș putea fi cucerită de către un băiat? Păi simplu, e nevoie doar de naturalețe iar restul vine de la sine. Nu trebuie să facă cine știe ce, trebuie doar să fie acea persoană care în mintea mea pare perfectă. O plimbare prin parc într-o seară senină este genială și poate face minuni. Dacă aș spune că nu trebuie să fie îngrijit aș minți, dar eu admir băieții care nu trebuie să facă nimic ca să arate bine și care nici măcar nu sunt conștienți de cât de bine arată și de faptul că ar putea impresiona o fată cu frumusețea sau calitățile sale.

Ce înseamnă pentru mine bărbatul vânător modern? Păi e bărbatul care vânează căprioare, care întoarce toate privirile persoanelor de gen feminin fără să facă nimic special sau intenționat, doar prin felul lui de a fi și de a arăta.

Eu consider că aici depinde totul de fiecare persoană în parte, de modul în care arată fiecare și de ce îi place fiecărei fete să vadă. De exemplu eu am o slăbiciune pentru rockerii care arată bine, care au un pic de barbă și părul puțin mai lung, dar nu destul de lung încât să și-l prindă în coadă. Nu am avut nici un prieten rocker până acum, dar am admirat destui de la distanță. Nu știu dacă m-aș vedea lângă un rocker, dar eu consider că aceștia au un aer aparte.

Dar nu doar ei m-au impresionat până acum; mă mai impresionează și băieții blonzi cu ochii albaștrii, care de asemena nu trebuie să facă nimic pentru a arăta bine, pentru care frizura zilnică e cea cu care se trezesc și nu își pun o tonă de gel sau fixativ în păr.

Totuși nu cred că un stil anume sau o anumită culoare a părului sau a ochilor îi face neapărat mai atrăgători, ci farmecul fiecăruia dintre ei. Am învățat să renunț la prejudecăți: nu orice băiat blond cu ochii albaștrii mă poate cuceri, și nu trebuie neapărat ca un bărbat să fie din categoria celor enumerați mai sus.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog, proba cu numărul 1: „Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați”.

2 gânduri despre &8222;Cum mi-ar plăcea să fiu cucerită&8221;

Lasă un răspuns

