Jocuri pe net

De când e internetul sunt și jocurile pe internet. Defapt cu siguranță nu așa de demult, dar cu siguranță atunci când am avut eu acces prima dată la internet ele erau deja acolo și mă așteptau. Asta se întâmpla acum vreo 10 ani cred, deși încă pe vremea aceea nu cred că aveam internet acasă, dar începeam să aud despre acest concept (la acea vreme) și vedeam pe la alții.

Pe internet găsești toate tipurile de jocuri, de la clasicele jocuri de îmbrăcat păpușa barbie, de condus mașinuțe, și până la jocuri de gătit sau chiar jocuri cu tractoare de arat. Pe net găsești tot ce își dorești în materie de jocuri de-astea micuțe.

Mai nou și facebook-ul e plin de jocuri, așa cum era și hi5-ul pe vremea când era folosit mai mult de copii și adolescenți și nu era site de matrimoniale cu pets… intrați să vedeți dacă sunteți curioși, o să vă distrați și o să vă îngroziți în același timp. Și, să nu uit… doar acum te poti conecta pe hi5 cu facebook-ul, deși facebook-ul a fost creat după hi5. Dar nu mai contează asta, oricum presimt că și facebook-ul va avea soarta hi5-ului deoarece cu siguranță va apărea o altă rețea de socializare. Prin America deja adolescenții au început să o părăsească deoarece părinții lor au început să o folosească.

Mai demult îmi plăcea să mă joc, acum în schimb nu mai am la fel de mult timp și nici răbdare. Câteodata imi vine cheful să mă joc, deschid un joc și mă plictisesc după câteva minute și renunț. Asta nu mi se întâmplă, în schimb, cu jocurile pe care le jucam în copilărie… alea îmi plac și acum și o să-mi placă mult timp de acum în colo.

2 gânduri despre &8222;Jocuri pe net&8221;

Lasă un răspuns

